Kreativ Inspirasjon

FØR OG ETTER... -på toalettet

Før nr 1

Etter nr 1
Vi rev veggen inn til toalettet som stod midt i vinduet. Så flyttet vi døren, til veggen som vendte inn mot stuen. Det førte til at toalettet ble dobbelt så stort.

Før nr 2

Etter nr 2
Toalettet var forholdsvis nytt, så i første omgang har vi ikke byttet dette. Men jeg drømmer om et toalett som henger på veggen med en liten hylle bak... Men den fæle og stinkende parafintanken ble revet. Det var deilig!

Etter
Denne veggen kunne du tidligere se fra stuen, og her var det ingen ting. Så etter toalett-besøkene måtte man gå på kjøkkenet for å få vasket hendene, -ikke så veldig hygienisk eller praktisk.
Nå har vi fått lagt inn vann og satt opp vask og skap. Praktisk og kjekt for en familie på fem.
Skapet til venstre er egentlig et CD-skap, som jeg fant på billigkroken på Ikea. Så for at servantskapet (også fra Ikea) skulle stå i stil, ble det malt i sort bengalakk og fikk nye sorte dørknotter.

På ventilen har jeg hengt opp en lang snor med en pyntedusk.

Litt pynt oppå det ene skapet.

Denne tallerkenrekken fra stefaren min er jeg blitt så glad i! Veldig kjekk å ha lesestoff i. ;-)
Og om du ikke allerede vet det, så selger jeg den her...

Speilet er en ramme fra Ikea som jeg har fått en glassmester til å lage speil til.

Litt lys og kos på do å... :-)

Liker godt slike smykke-dukker. Jeg har en på toalettet , kjekk til nøkkelen, så minstemann ikke låse seg inne. Og så har jeg en på badet, til smykker.