Kreativ Inspirasjon

FØR OG ETTER... -i hagen

FØR
Benken var ikke brun og gylden lenger. Den var blitt avflasset og stygg og fargene gikk i brunlig, grått og grå-svart. Ikke direkte lekker.

ETTER
Så da malte jeg den likså godt. Og føler nå jeg har fått et helt nytt møbel.

Jeg har pusset med sandpapir, og malt benken med utendørs vindusmaling, hvit.
Og Trudes puter har funnet plassen sin.
Syns de passet så godt her på benken.
Gjerdet/espalien du ser bak benken er i fra Landstil.no

Endelig er været såpass her i trøndelagen,
at det går ann å plante litt ute.
Hele resten av uken er det meldt sol. Så utrolig deilig!!!

Foto litt nærmere benken og den ene urnen.
Jeg er utrolig glad i Hortensia.
Lekre klaser med blomster på dem.

Så har jeg plantet en annen Hortensia i vannkannen min...
;-) En liten vri... :-)