Kreativ Inspirasjon

En deilig sommerdag

I dag fikk jeg enda en sten. Denne med tekst. Som jeg fikk av denne damen, fordi jeg hadde bestilt varer hos henne. Snilt ja!Den passer godt sammen med stenene jeg fikk i går!

Nytt fuglebad. Jeg har så sansen for denne type krukker og urner. "Bærre lekkert" ;-)
Kjøpte det her.

Så nå står det to vakkre fuglebad ute i hagen. Håper det blir deilig og forfriskende for våre små venner når solen steker som mest.

"Fløy en liten blåfugl gjennom vindu, gjennom vindu... " :-)
De som følger med her på bloggen min har vel etterhvert forstått at jeg har en liten svakhet for fugleting, blant annet. ;-) Slikt vakkert fuglebur har jeg ønsket meg leeeeeeenge. Endelig har jeg blitt eier av et slikt. Fint ja? Dette har jeg også kjøpt her.

Så i dag har jeg fått sendt avgårde 5 pakker. Her er bilde av 4 av dem. Kunne jo ikke ta bilde av gaven til min hemmelige venn, ellers hadde hun jo skjønt hvem jeg er... Porto kom på den nette sum av nesten 600,- kr. Kremt, kremt. Koster å være gavmild, men så er det utrolig gøy da!!!

Til sist; dagens motto!! På en søt liten tavle fra Indiska.
Og jeg ønsker med dette alle en riktig god helg!