Kreativ Inspirasjon

Min kusine´s hjem

I sommer var vi på besøk hos kusinen min i Danmark.
De har to skjønne prinsesser og et vakkert hjem. Rene repotasje-hjemmet ;-)

Framsiden av huset, med egen rundkjøring... ;-)

Kjøkkenet er laget i mørk valnøtt av hennes bror, min fetter. Hun gikk for en løsning uten overskap og ingen håndtak. På venstre vegg har hun to hyller hvor hun stiller opp ting og på høyre vegg er det en dør ut til matboden og den har hun malt med sort tavlemaling, -fin til huskeliste og andre ting. (har desv. ikke bilde av det)

Inn mot spisestuen, fra kjøkkenet, er det en høy barløsning. I Danmark brukes det ikke så mye tre, men for å unngå at det skal bli flatt og kjedelig, lagde de nisjer i veggen for å sprite det opp litt.

Et lite glimt av eldste-jentas rom.

Og et lite glimt av minste-jentas rom.

Huset har to dobble franskdører ut til bakhagen.

Her er et stort område hellebelagt. Og bak der er det en stor plen.
Møblemanget er av den typen mange møbelforretninger selger, type brun. (har den selv, og den er bare blitt sååååååå stygg!!!) Denne ble også fort stygg, så huset´s frue valgte å pusse den ned, å og male den i halvblank sort. Så invisterte hun i hvite puter å ha til. (en ide´jeg selv vurderer å kopiere :-) )
Inne i huset går møbler og tilbehør i sort og hvitt, så på denne måten tar uteplassen igjen stilen inne i huset, som igjen gir en mere helhet.

Min kusine er grafisk designer,
og det kan man også se i hjemmet dere´s.
Alt er veldig gjennomført, og i samme stil/loock.