Kreativ Inspirasjon

Cottage Charm

Jeg fant et vakkert hjem,
som jeg hadde lyst til å dele med dere.
Huset er fult av sjarme og de rette detaljer,
-gamle og slitte møbler i skjønn forening med det nye.
Inngangsdøren er et godt eksempel på det

Stuen er lys og lekker
Sjekk ut smijernsdetaljene inni peisen.
Speilet og lysestakene over, er bare prikken over ién.

Åh, som jeg ønsker meg slike spisestuestoler!!!!
Sjekk understellet på bordet :-)

Landlige detaljer også på kjøkkenet

Badet er moderne,
men den værbitte benken gir personlighet og sjarm.

På soverommet er en gammel jernbenk og
hodejeret blikkfang i rommet.
Men det er mange detaljer her.
Som en antikk kommode, med en vakker byste.

Også ute i hagen har de tatt i bruk slitte, gamle ting.
Jeg falt helt for dette bordet.
Er det ikke tøft?!

(Foto:BHG)