Kreativ Inspirasjon

Sandheten må vel fram...

Ja, jeg må bare inrømme det...
Jeg er en skikkelig rotekopp!!!
Når jeg syr og holder på med mine kreative krompspring,
strør jeg rundt meg.
Min kjære er blitt frustrert mere enn en gang,
for å si det sånn...
Men nå har jeg store planer om å forbedre meg.
(kremt, -håper det holder mere enn noen dager...)

FØR:
Med dette rotet og kaoset har min kjære
familie levd med i lange perioder av gangen...

ETTER:
Etter å ha ryddet i to dager,
ser det nå i ettermiddag ut slik.
Nå er det igjen plass til å nyte frokosten,
og kikke ut på hagen og bekken.
Mye koseligere,
-ja, jeg er så enig c¨,)

Men det er en grunn til at jeg tok meg i nakken,
igjen,
og ryddet i kjøkkenkroken...

FØR:
Dette bordet var det i utgangspungtet
ikke noe galt med.
Det var bare det at det passet ikke med
brunsort der det skulle stå...

FØR:
Stolen var også fin i sort,
og det var vel egentlig bare setet
som skrek etter et nytt trekk.
Men denne passet heller ikke
inn der jeg nå skulle ha den...

ETTER:
Stolen ble hvit,
som den andre stolen jeg har maken.
Men istedefor å få beige stoltrekk,
valgte jeg på denne å bruke det samme stoffet
som jeg har trekt opp rokokkostolene i.
Den ene står her i gangen,
og jeg følte at de kom til å stå litt i stil
til hverandre, med samme stoff.

ETTER:
Bordet ble også hvitt.
Skuffen fikk en ny knott,
i lignenede stil som skapet.

På siden av bordet hang jeg opp noen kroker.
De er kjekke å henge fra seg småting når jeg syr.

ETTER:
Her er da det som var planen min...
Istedefor å sitte på kjøkkenet,
har jeg nå laget meg plass i gangen.
Den er ganske stor,
og ungene er nå så store at det ikke lenger trenger
å være plass til en barnevogn her.
(men derimot rolleblades, snowboardsko ++++)
Så er det store spørsmålet...
Klarer jeg å holde orden her????
Inni skapet har jeg plassert alle stoffene mine,
sammen med stempler og papirer
jeg bruker til kortlaging osv.
I skuffen i bordet ligger nåler, sytråde, målebånd +++

Men jeg vurderer å kjøpe meg en hylle/settekasse
å ha på veggen,
hvor jeg kan ha blonder og div i.
Nå står de i en kasse på gulvet,
men det er ikke så praktisk.
Når evt. en slik hylle kommer opp på veggen,
tror jeg det blir for mye å ha Ginen her.
Om så, får den komme tilbake på stuen.

Ja, ja, da er det vel bare å sette seg ned
og teste symaskinen i nytt rom,
for her ligger det masse bestillinger på vent...