Kreativ Inspirasjon

Endelig ble det!

Endelig kom vår Mill-ovn opp på veggen.
Den passet perfekt under det ene vinduet på stuen.
Lekker og blank.

Så var det da trekning av en vinner...
Beklager at det har drygd og drygd her.
Men nå ble det.
Kriteriene for å vinne var å fortelle hvorfor
man skulle vinne akkurat en slik ovn,
og hva som er så bra med akkurat disse panelovnene.
En av de som oppfylte disse kravene,
og som er blitt den heldige vinner er:

Blogger

2ne sa...

Noe så lekkert og smart - de ser virkelig delikate ut :-)
Grunnen til at jeg skulle hatt en slik en er at alle vennene mine
sier jeg er en frostpinne og trenger masse varme for å ha en god kropp som fungerer godt.
Denne er jo så lekker og passer inn over alt - blir nesten som et eget kunstverk på veggen
- kan godt lage noe kreativt rundt denne som gjør den helt spesiell.
Den er prisvennelig - har et lekkert design -
jevn varmefordeling og en dybde på 7 cm som er utrolig smart.
Enkel og montere og avansert termostatstyring.
Flott med 7 dagers program for hverdag er forskjellig fra helg :-)
Dette er utrolig praktisk. Herdet glass og støtsikker.
Varmerevolusjon - må passe utmerket for at jeg skal få en bra hverdag da jeg går hjemme.
Speil, speil på veggen der... hvem er vakrest???? MILL
Ønsker deg en kreativ uke med flotte høstdager :-) Klem


Gratulere så mye.
Send meg din adresse og telefonnr på:
tinecmoen@gmail.com