Kreativ Inspirasjon

En krans, flere muligheter (DIY)

En enkel krans, kjøpt på Europris en gang.
Den hang bare nede i kjellertrappen.
For fin til å kastes.
Men hva i all verden skulle jeg bruke den til?!
Må innrømme at jeg syns den var kjedelig...

Først fikk jeg ideen om å ha
den som borddekorasjon.
Jeg tvinnet en romantisk blonde rundt.
(blonden finner du her ***)
Så stakk jeg noen Hortensia-baller inn i.
(Jeg hadde tenkt å bruke brudeslør,
for de er også fine når de tørker,
men blomsterbutikken var desv tom.)
I midten satt jeg så et stort kubbelys,
med et blondehjerte,
festet fast med en perlenål.

Enkelt, men romantisk...

Har du to kranser,
eller lyst på en annen løsning?
Her har jeg tatt samme kransen,
med de samme blondene,
på ytterdøren.
For at det ikke skulle bli kjedelig,
hang jeg også opp et Velkomstskilt.
(skiltet finner du her:***)

Det gjorde seg på den enkle, sorte døren vår.