Kreativ Inspirasjon

Ikke si det til noen!

FØR:

Tror du jeg fikk lov å ha tv bare nede i kjelleren?
Nei, den luksusen varte bare noen år du!
For ingen interiørdame syns vel egentlig at tv, tuner,
blu-ray-spiller, forsterker og høytalere er vakkert...?!?
Derfor satt jeg utrolig pris på
kinorommet vårt i kjelleren.
Et eget rom til all gadget´n!

ETTER:

Det er stilig å ha en egen kino,
med hver sin lenestol, på rekker.
Men sosialt er det egentlig ikke...
Ungene etterlyste fredagskvelder med pizza i sofaen
og fredagsunderholdning på tv, sammen som familie.
Og når den kalde vinteren er ,
ble det mere tiltak å gå ned i kjelleren.
Det var lettere å se noe på nettet på Mac´n på stua.

Så satt vi heller på stoler rund den.
Ikke store skjermen,
og ikke store lyden.
Så fra, å ha sagt plent NEI,
begynte jeg å komme mere og mere på gli.
Vi begynte faktisk å lete etter plasser hvor vi kunne ha tv.

Under isoleringen kom vi til dilemma om den
ene døråpningen inn til kjøkkenet skulle lages større,
eller gå for å kle det hele igjen.
Med hel-vegg kom også muligheten for tv krok.
En løsning som mor også kunne godta.
Så lenge alt av utstyr ble gjemt i skap...

Men jeg tror jeg er den som liker dette best...
Beina opp i sofaen, under pleddet,
alle prinsene rundt meg,
og med en god, gammel krim på tv´n, PÅ STUA.
-men ikke si det til noen!
;-)