Kreativ Inspirasjon

Fryser du?

Ser du ovnen på øverste bilde?
Nei, jeg ser den nesten ikke jeg heller.
Disse ovnene fra Mill er bare så stilige.
-Glir rett inn i et hvert miljø,
både landlig, fransk,retro,
maximalisme og minimalistisk.

Endelig er det noen som har skjønt det.

Panelovner trenger ikke se kjedelige ut.

Glassfronten gir et lekkert utseende.

Og noe som er enda bedre,

- prisen er også bra.

Ovnene har avansert termostatstyring og

gir jevn varmefordeling i rommet.

Fronten er i herdet glass og har ingen skarpe kanter.

Mill finnes i sort og hvit, i flere størrelser

og med 2 ulike termostater.

(dag/natt senking eller elektronisk termostat)

Høres ikke dette bra ut?

Har du lyst på en slik kanskje?

Det kan jeg nå hjelpe deg med!
For jeg har fått lov av Millovn
å gi ut en slik ovn til en av mine lesere!
Alt du må gjøre er å skrive under her,
hvorfor akkurat du trenger en slik ovn,
og hva som er fordelene med denne,
framfor de tradisjonelle.
Jeg trekker på SØNDAG!
(ps: har du ikke blogg, kan du sende meg en mail: tinecmoen@gmail.com)