Kreativ Inspirasjon

Slik ble den andre delen (før&etter)

Nå er sofaen der spisebordet stod før.
Ikke bare for å få forandring,
men også fordi vi ønsket en tv-krok.

Ja, jeg vet...
Vi har eget rom, kinorommet, til det.
Men av og til er det deilig å
bare sitte samlet i sofaen,
med hjemmelaget pizza og se på "Senkveld".

Barnas tv-underholdning og alt av tv-spilling
skal fortsatt være i kjelleren.

Dere som følger meg,
vet at jeg overhode ikke er glad i utseende på sofaen.
Mørk og tung!
Men nå syns jeg faktisk den kom mere til sin rett.
Den matcher fargen på veggen og
nå når den står ved et vindu og dobbel verandadør,
blir det såpass mye lys,
at det ikke blir så tungt og dystert like vel.

Dette blir tv-veggen,
ikke mindre enn en 55" skal opp her...
Her var det døråpning inn til kjøkkenet før.
Vi måtte enten åpne mere eller stenge igjen.

Under her kan du se hvordan det en gang var...

FØR:
Stuen for ca 3 år siden,
-før jeg hadde lyse trekk på stolene,
hvite liftgardiner og andre møbler ble hvite...

Til venstre kan du skimte dørkarmen inn til kjøkkenet.
Den var så gammel og stygg,
og fikk derfor aldri æren av å bli fotografert.

UNDERVEIS:
Døra inn til kjøkkenet skal skjules...