Kreativ Inspirasjon

Mere maling (før&etter)

Når jeg først var i gang med malekosten,
fikk spisebordet et par strøk med maling også.
Her brukte jeg høyglans hvit.

Jeg har i det siste brukt hvite duker,
for å få det lyst og trivelig.
Og da blir det mye vask...
Nå er det bare å tørke av med en klut.
-Så mye enklere.

Litt pynt på bordet.

Og litt kveldstemning.

FØR:

Slik så bordet og stolene ut da vi kjøpte det.

UNDERVEIS:
For å få det hele litt lysere,
kjøpte jeg inn stoltrekk hos La Redoute.
De har blitt ganske så slitt etterhvert,
og kunne tenkt meg nye trekk...
eller nye stoler...

OPPDATERING:
Flere har kontaktet meg,
og lurt på hvordan og hva jeg har malt bordet med.
Her kommer "oppskrifta":
*Først pusset jeg ,lett,
bordplaten og hjørner med sandpapir.
*Tørket over med en fuktig klut
*Malte så bordet med Supreme Finish, superblank hvit.
*Jeg malte med rull i skumgummi
for å få mest mulig "Spraymaleeffekt"
Og pensel der den ikke kom til.
*3 strøk totalt.