Kreativ Inspirasjon

Hyl og rop!

Tenk at man kan bli så glad,
over en materiell ting...

For i dag fikk familien min være vitne
til ei som hoppet og danset.
Ei som bare var glad.
Ei som kom med gledesutbrudd, ja opptil flere.

Hvorfor?

Siden jeg var lita jente har jeg ønsket
meg takrosetter og brede lister.
Da jeg begynte å selge slikt gjennom Butikken
for over to år siden,
ble ikke ønsket mindre, for å si det sånn.
Og nå, endelig er drøm blitt virkelighet.
Takrosettene har jeg hatt liggende en stund,
men i dag ble alle listene levert.
Først var jeg livredd for at de ble for store og dominerende.
Men da min kjære og sønnene holdt opp en i taket,
ble det bare lekkert.
Rå-lekkert!!!
Nå er en av takrosettene allerede kommet opp.
Vel å merke etter sparkling, pussing,
sparkling og to strøk med maling.
For tak-ess er blitt forvandlet til slett og fint tak,
sånn som resten av huset har.

I skrivende stund holder gutta, og naboen,
på å montere spotter i lys-kassen,
og når det er gjort,
står det sparkling og litt maling for tur.
Og så, så kan listene monteres.
Hjelp som jeg gleder meg!!!!!