Kreativ Inspirasjon

Enkelte ting tar litt ekstra lang tid... (før&etter)

FØR:
Ja, slik så det ut da vi tok over huset,
og det fikk lov å se ut slik leeennngggeee.

ETTER:

Men nå er det heldigvis andre boller.
Det har tatt noen somre´,
men det ble til slutt.
For et par år siden grusla
vi hele innkjørselen

Pga kalde vintre her,
har jeg måttet plante nye roser flere ganger,
men nå ser det ut til å gå bra.
Disse ble plantet for to år siden.
I år fikk den innramming av
et par-tre lecablokker.

Sart rosa roser kommer opp her.
I år er det MASSE knopper.
Men pga kulde og regn springer de ikke ut.
Nå er det meld et par-tre dager med sol,
så nå tror jeg det blir vakkert framover!

For symmetri,
og kos i solveggen,
har jeg satt en benk mellom rosene.

Rosene på høyre siden har faktisk
overlevd to vintre nå,
så i år er de 3 år,
og fult av knopper her også.
Disse rosene er mere hvite.
Jeg hadde plantet likt på begge siden,
men som sagt den andre døde...

Her tror jeg det skal bli godt å sitte framover.