Kreativ Inspirasjon

Hva skjer nå?

Vil vi hvile på våre laurbær?
Er det kroken på døren allerede?

Spørsmålene haglet inn i går.
Utrolig koselig med så mange tilbakemeldinger.
Jeg håpet Butikken hadde satt et spor,
og ut i fra det jeg hørte i går,
er det ingen tvil.
Mange har satt pris på oss.
Og DET er varmende å få høre.

Men hva er så planene?
Butikken stenger ikke før den 26.06.
Og siste uken vil vi ha åpent hver dag!
Fredag, i dag, kl 12-18
Lørdag, i morgen, 12-15

Torsdag 21.06, kl 12-18
Fredag 22.06, kl 12-18
Lørdag 23.06, kl 12-15

Mandag 25.06 kl 12-18
Tirsdag 26.06 kl 12- 17/18

En del av småtingene vil overføres til Nettbutikken,
men møbler og annet har vi allerede satt ned.
Så her kan man gjøre et kupp!

Nettbutikken vil fortsette som før.
For et par dager siden ble det lagt inn nyheter,
og mere er på gang.
Så her skjer det masse,
så følg med.

Far er på utkikk etter et lite lager,
med lav husleie,
hvor han kan ha litt møbler å holde på med.
Han skal ikke selge i stor stil,
men noe må han ha å pusle med,
som han sier, i sitt eget tempo.
Dette kommer han til å selge via annonser ol.
Og når han lager hyller, kurver osv,
vil det legges i Nettbutikken vår, for salg der.

Og bloggen min vil selvfølgelig fortsette!
Jeg elsker jo å være kreativ og dele det.
Desv har både energien og kreativiteten
vært ganske så laber det siste halve året,
men jeg håper og tror at jeg etterhvert kan
få tilbake fokusen, og fortsette i kjent stil.

Ida vil også fortsette med sin blogg!