Kreativ Inspirasjon

Nei til gamle damer, og ja til romantikk!

Tenkte jeg skulle vise dere et av
prosjektene mine som nå er ferdig.

Opprinnelig var dette et gammelt bilde,
fotografi av en sur gammel dame,
eller morsk gammel dame.
Jeg er jo ikke så glad i disse damene,
så fremst det ikke er mine egne
oldemødre og tippoldemødre selvfølgelig.
Men rammen og paspaturet ville
jeg gjerne beholde og gjøre noe med.
Først fikk rammen et par strøk
med eggehvit (0502-Y 1001)
og så gned jeg litt med en stempelpute,
med beige farge,
på kanter og utskjeringer.
Inni rammen ble den gamle damen
skiftet ut med en kopi av et
gammelt kjærlighetsbrev,
som jeg hadde lagt i te.
Det ble dekorert med litt blonder,
en urskive og en krone
For å få en mere helhet,
la jeg også en blonde rundt
kanten på det gamle paspaturet.

Romantikken lenge leve
:-)

Og nå ligger bildet her...