Kreativ Inspirasjon

Jeg måtte si farvel...

Ja, det har blitt noen innlegg om
den flotte, gamle jernsenga.
men jeg måtte bare innse det til slutt.
Vi kunne ikke ha den.
Med tungt hjerte ringte jeg Ida og kunne
glede henne med at den heller passet til henne.
Hun hadde også et møbel hun overhode
ikke ville kvitte seg med,
men med samme problemstilling,
- ikke plass til det.
Så da hadde vi den perfekte løsningen.
Vi byttet !
Jeg hadde tungt hjerte da jeg
bar jernsengen ut i bilen,
men det hadde Ida også,
da vi bar hennes speilkommode ut i min bil...

FØR:
Med litt frakting hit og dit,
hadde den fått seg noen riper.
Ikke var jeg så superbegeistret for
fargen på beslagene heller...

ETTER:
Jeg trengte kun et strøk med maling.
Beslagene fikk litt mere.

Jeg fikk litt lyst til å dekorere litt,
og fant fram små treornamenter,
som jeg malte og satt fast med litt lim og en stift.

En sløyfe på speilet...

Og noen ornamenter på hver side av skuffene.

Ble en god erstatning for sengen dette?!?