Kreativ Inspirasjon

En gammel kjøkkendør...

Aller først:
Tusen, tusen takk for alle flotte
tilbakemeldinger på åpningen av Nettbutikken!
Jeg var bare så nervøs og urolig
for hvordan dette skulle bli mottatt.
Å så gikk det så fint,
takket være alle dere flotte damer!
Meldinger og bestillinger har rydd inn.
Flere bloggdamer har linket til
Butikken på siden av bloggen sin,
og denne skjønne damen gikk enda lengre...
I dag har jeg pakket og sendt varer,
og også hatt tid til å legge inn
litt flere gamle skatter.

Ikke vært innom og sett?
Da må du gjerne gå hit:
www.tinesshabbychic.com


************

FØR:
Selv om kjøkkendørene ikke lenger
trengs i det opprinnelige kjøkkenet,
er det ingen grunn til å kaste de,
eller skjære de opp til ved!
Her og Her kan du se hva jeg har
gjort før med slike dører.
Så nå måtte jeg prøve å finne på noe annet...

ETTER:
Oppslagstavle med kroker ble resultatet!
Først malte jeg døren.
For å lage selve tavlen,
brukte jeg en tynn plate,
vatt, stoff, bånd og nagler.
Stoffet er en gammel duk
med svakt rosemønster.
Krokene er gamle sølvskjeer,
som jeg festet og bøyde.

Jeg hadde flere lag med vatt,
så tavlen fikk litt dybdefølelse.

Ser den for meg på et kjøkken,
men den kan jo egentlig henge over alt,
der man trenger å huske noe,
og henge fra seg litt.
(Nå ligger den her...)