Kreativ Inspirasjon

Rene sokker!!!

Energi er en merkelig greie du!
Hvertfall når den kommer og går som den selv ønsker.
Her har den faktisk vært ganske
så fraværende i lang stund.
Så fraværende at å gå opp i 2 etg,
ja bare det å ta seg en dursj
har vært nesten umulig.
Og da kan du jo bare forestille deg
hvordan det ser ut i vaskekjelleren,
men 3 aktive gutter og en mann i huset .
Hauger store som fjell, -det var det du så ja ?!?
Min kjære var så fortvilt her en dag.
Ingen rene sokker.
(og nå tenker du sikker at, da kan han jo bare vaske selv,
men han gjør faktisk alt når jeg er dårlig,
selv om han har full jobb, nattarbeid til og med,
så klesvask er liksom det eneste jeg må prøve å få til)
Eneste løsningen var vel å gå og kjøpe seg noen nye,
for flere rene sokker så det ikke ut til å bli
her i huset med det første! mente han.

Tilbake til det med at energi kan være merkelige greier...
Etter å ha sendt prinsene i seng, en etter en ,
og jeg selv skulle innta horisontalen ved midnatt i går,
-noe jeg forøvrig hadde gjort
det meste av dagen allerede.
Jo, da kom det energi, MASSE energi!
Og med mitt dårlig husmortempo i det siste,
måtte det jo utnyttes til det fulle!
Oppvaskmaskinen og hele kjøkkenet
ble ryddet og vasket.
Sengen fikk nytt trekk.
På symaskinene ble det kreert en
ny pute til min kjæres godstol.
Og alt dette, mens vaskemaskin og
tørketrommel duret i vei.
Så nå har alle i familien rene sokker igjen,
ja faktisk truser også!