Kreativ Inspirasjon

Jeg har sagt det før!

Jeg har sagt det før og sier det igjen:
Det er utrolig mye man kan gjøre med
litt maling og nye håndtak/knotter på et møbel.
Det er ikke alltid nødvendig å kjøpte nytt...

FØR:
En sliten og godt brukt kommode.
Den hadde riktignok fått et strøk med hvitmaling,
men det gjorde liksom ikke underverker...
Her har jeg tatt bilde etter at jeg tok av håndtakene.
Den hadde slike trehåndtak som den turkise kommoden.
To ganske like kommoder faktisk, som bror og søster...

UNDERVEIS:
Jeg valgte å male hele kommoden lys grå
Malingen blandet jeg selv.
Fremdeles syns jeg den var kjedelig,
så jeg gikk litt i tenkeboksen.
Vurderte både tapet og tekstil på skuffene.
Men jeg endte opp med å male på skrift og krone.

ETTER:
Håndtakene vi hadde i Butikken
ble ikke helt rette fargen,
så da malte jeg liksågodt de også.
Her er kommoden ferdig,
og gjøres klar til å settes i vinduet i Butikken for salg.

(siste foto: IDA)
Her er den plassert.
For å komplettere det hele,
sydde jeg gardiner i grått med hvit kappe
og laget en lampe,
men det skal jeg vise en annen gang.

Jeg syns denne kommoden ble et godt
bevis på det jeg sa innledningsvis,
-at maling og håndtak kan gjøre mye.
Er du ikke enig?