Kreativ Inspirasjon

Ikke la en sur dust ødelegge!

(foto: Cecilie)
Dette er faktisk "et lite rop om hjelp" innlegg...
For jeg har akkurat vært inne hos Cecilie,
med bloggen "Shabby, slitt og bare mitt!"
Takket være en dust,
som tydeligvis elsker å spre eder og galle,
har hun bestemt seg for å slutte å blogge.
De fleste av oss her inne har desv opplevd
utrivelige anonyme kommentarer og sure mail.
Noen av oss har sluttet å blogge,
men heldigvis har de fleste av oss ikke gitt seg.
Så derfor,
gå inn og motiver Cecilie,
så hun kanskje ikke slutter likevel.
For er det noe som lyser opp min hverdag,
er det hennes flotte historier med
skråblikk på livet og Hermans
skjønne kommentarer/utsagn,
-og jeg vil tro at det er mange som meg!

OPPDATERING:
********************
HELE 137 GIKK INN OG MOTIVERTE CECILIE
OG JA VI KLARTE DET!
HUN GIR SEG IKKE,
OG TAKK OG PRIS FOR DET!!!!
JEG VISTE DET VAR UTROLIG MANGE SOM
SETTER PRIS PÅ HENNE OG BLOGGEN HENNES,
MEN DET VAR HUN TYDELIG VIS IKKE SÅ KLAR OVER SELV,
MEN NÅ HAR HUN SKJØNT DET OG ER SÅ MOTIVERT TIL Å FORTSETTE.
JEG GLEDER MEG STORT TIL FORTSETTELSEN
********************
*******