Kreativ Inspirasjon

Elsker du også Zalo?

Noe som virkelig ikke forskjønner kjøkkenbenken,
er den berømte Zalo-flaska.
De flotte pumpesåpene du får hos de forskjellige
interiørbutikkene ser jo lekker ut på benken,
men jeg må ærlig innrømme at
bortsett fra lavendelskyllemiddelet,
er det ingen som slår de gode gamle
du får på dagligvarebutikken.
(sikker noen som er uenig med meg nå, men heldigvis er smaken som baken, -delt)

Men en kveld, ute i bloggverden,
kom jeg innom en amerikansk,
kreativ og romantisk blogg som
heter Post Road Vintage,
og der fant jeg en videre link til hennes web-butikk,
hvor hun selger disse flotte såpedispenserne.
Hun har laget de av gamle syltetøysglass!
Jeg kjøpte to str.
-En til håndsåpe og en til Zalo.
Så nå er det litt mere stil på kjøkkenbenken min igjen,
hvertfall hver gang jeg får ryddet og vasket...