Kreativ Inspirasjon

Hjerteøya!

Er det noe rart jeg ikke ville hjem igjen?!?
Sol fra morgen til kveld,
og masse venner på stranden,
hver dag!
To uker kunne godt ha vært fire.

Det var strengt tatt bare en ting jeg savnet,
og det var sengen min.

På vei til flybussen, avreisedagen,
begynte minste-prinsen å gråte.
Overbevist om at han hadde slått seg,
spurte jeg hvor jeg skulle blåse.
Men du og du så feil en mor kan ta.
Det var jo ikke derfor han gråt!
Han ville ikke hjem!
Nei, når han ble stor,
skulle han flytte hit!

Det skjønne stedet bildene viser,
er Anfi og Hjerteøya.

Et sted som oste av hygge og atmosfære,
og som har gitt oss nye ideer og tanker
om hva vi selv skal gjøre på baksiden av huset...

Satt i stand og åpnet for 4 mnd siden.
Der ute trivdes vi godt.
Det ble en av favorittplassene våre.

Enkle og doble solsenger, parasoller,
paviljonger og drinker på dagen.
Og med egen "fjernkontroll" å
trykke på når vi ville bestille noe.

Og store soffaer og senger på kvelden,
med deilig musikk i høyttalere fra bakken.
Og en egen kelner med bar-vogn og Gin-spesialisering.

Fælt ja?!?