Kreativ Inspirasjon

Minitrommer av doruller...

I siste Boligpluss, under Tips & Ideer,
var det ei oss hadde laget søte små trommer
av tomme kjøkken/toalettpapirhylser.
Supersøte var hennes,
så jeg fikk lyst til å prøve.
Om sandt skal sies, så praktes jeg skikkelig.
Det var ikke så lett å få de fine.
Men det ble da noen små trommer tilslutt.
Jeg brukte avklipte fyrstikker rundt kanten,
istedefor hyssing, og gamle
noteark, istedefor stoff.

Har du prøvd dette?

Her ligger noen til pynt oppi "godis-kurven" min!
Det er en stor jernkurv fra Butikken,
hvor jeg hele tiden skifter ut dekorasjonen.
Akkurat nå ligger det noen kremmerhus med kandissukker,
en stor kongle fra Danmark,
en falsk rose,
dekorasjonsruller av gamle franske aviser,
en bok av håndlaget papir,
et klokkesmykke,
og selvfølgelig mine håndlagde minitrommer...