Kreativ Inspirasjon

Litt gjennbruk...

FØR:
Disse flaskene har ikke bare godt innhold...
Fasongen og frosteffekten på de,
fikk meg til å ønske å gjøre noe med de.

ETTER:
Jeg hadde flere ideer.
Men endte opp med det enkleste.

*Først hadde jeg flaskene
under skikkelig varmt vann,
så alle etiketter og lim løsnet.
*De luktet litt vin,
så de fikk også en omgang med zalovann.
*Den grønne halsen, skar jeg bort/rev av.
*Så fant jeg fram to av de søte kortene som
lå bak i den tyske interiørboken
Zeitlos Shabby,
som jeg skrev om for litt siden.
(men du kan fint bruke andre bilder eller kort)
*Hadde på masse lim,
og surret tråd rundt flasken og kortet,
stramt, så det lå litt i spenn mens de tørket.

På "lysestaken" tok jeg bare å knyttet en blonde,
og på "vasen" surret jeg rundt litt tau.
Enkelt og greit.

Lurer på om jeg må drikke litt mere hvitvin,
så jeg får prøvd ut de andre ideene mine...