Kreativ Inspirasjon

Brukes til mangt og meget...

En slik kurv kan brukes til mye!
Her i huset er den vår store vedkurv.
To store sekker går fint oppi.

Men den kan også brukes til å oppbevare
pledd og puter i.

Eller MASSE interiørblader

Eller som potte/krukke til oliventreet.
Da er det fint med en stor striesekk
rundt, som dekor.

Eller kanskje til å ha på barnerommet,
fult opp med bamser og kosedyr.

Den er også super å bruke som
bålfat/kurv ute.

Den har også plass til masse gavepapirruller,
eller tapetruller, som kan være kjekke å ha i nærheten
ved et kreativt prosjekt eller gaveinnpakkning.

Eller for den trengende,
og med et stort bad,
har den plass til masse doruller!

Har du en god ide også kanskje?

(PS! I Butikken vår har vi flere typer av slike store jernkurver...)

**************************************
Oppdatering/gode ideer fra dere:

*Jeg har en i garderoben til alle veskene mine,
og en på soverommet til pledd.

* Jeg bruker min til puter og pledd i utestuen

*Jeg kunne tenkt meg en slik i gangen til luer og skjerf.
Og kanskje en haug av dem til skittenklær på vaskerommet.

*Eller hva med å fylle den med høstløv og la den stå som
pynt på trappen sammen med fine lykter og lyng?

*Jeg har spill, tepper, doruller,leker...ja alltid kjekt å ha!

*Kanskje den hadde vært fin til å ha garn i?

* ,,,,akurat nå står den på trappa full av grankongler,,,,