Kreativ Inspirasjon

Hørt om "kreativitet-døden" ?

Jevnt og trutt får jeg kreative ideer og
har hele tiden et eller annet på gang.
Min beste "medisin i hverdagen",
er nemmelig å sitte og pusle med et eller annet.
Men nå var det like før jeg ble "steike tollat"!
De to siste ukene har det vært helt, helt tomt.
Både energien og ideene har vært totalt fraværende.
Skikkelig frustrerende skal jeg si deg!

Joda, jeg har malt og satt istand
noen møbler til Butikken.
Men det er liksom ikke den helt store utfollelsen.

Det er ikke samme morroá å blogge heller da

For huset mitt har jeg jo vist en del ganger,

med 3,5 års blogging...

Men nå, endelig,
ser det ut til å løsne litt og jeg har
flere prosjekter på gang.

I går og i dag har jeg trykket opp litt papirposer med div. motiv
som skal fylles med "must"-varer for høst og vinterkos.
I dag ble noen fylt med deilig konfektsjokolade,
og flere godsaker er under produksjon.
En super gave til ei venninne,
eller hvorfor ikke til deg selv...?!