Kreativ Inspirasjon

Så enkelt, så godt!

Det er ikke alltid man har krefter, eller god tid,
når man har lyst på noe godt.
Så i dag testet jeg ut en liten sak...

Jeg tok:
1 Toro Muffinsmix
2 store epler
Litt sukker og kanel

Satt på ovnene på 200 grader.
Mens muffinsmixen blandet seg,
skrellet jeg skallet av eplene.
Med en is-skje ble røren helt i muffinsformer,
og så puttet jeg biter av epler oppi hver form.
Strødde så sukker og kanel over og rett i ovnen
Ferdig på 20 min.

På 1-2-3 hadde vi saftige eplemuffins.

For her i huset elsker alle eplekake,
og da er dette et meget godt alternativ,
og selvfølgelig mye lettere :-)
Anbefales på det varmeste.
Ved siden av, er det godt med is,
men vi hadde krem på boks i kjøleskapet,
og det var også utrolig godt ved siden av.

Så enkelt, -så deilig!