Kreativ Inspirasjon

Hva kan man bruke en gammel skapdør til?

FØR:
Ei venninne kom opp til meg en dag,
og lurte på om jeg kunne bruke en slik gammel dør til noe...
Det kan jeg sikkert, var mitt svar.
Først tenkte jeg å lage et bilde/tegning inni,
men desto mere jeg kikket på døren,
jo skjønnere ble patineringen.
Den ville jeg ikke skjule/ødelegge.

ETTER:
Så da ble resultatet slik.
-Dør som veggdekor, men med praktisk funksjon

Nederst på døren ville jeg ha knagger.
Så for å beholde den gamle stilen,
tok jeg tre sølvgafler,
banket de flat, borret et hull i de
og bøyde de.

På selve døren festet jeg noen gamle dekorasjonshengsler
som jeg hadde liggende fra et tidligere prosjekt.
Jeg festet ikke så mange skruer på de,
slik at de ikke sitter helt kliss inntill døren,
så man kan stikke kort, bilder og beskjeder bak.

Hva syns du?