Kreativ Inspirasjon

Rapport:

Denne søte muggen kjøpte jeg på IKEA-loppisen i dag.
Min kjære stesøster bor jo i en av DK største Møller,
og den fikk meg til å tenke på henne.
Jeg kjøpte/bød også på en stor Ikeapose,
full av interiørting.
Inni den var det masse fint,
men det skal jeg vise en annen dag,
for jeg har fått flere mail,
med spørsmål om hvordan det gikk i dag.

Egentlig litt sånn bob-bob,
føler jeg.
Alle de Hackede Ikeamøblene ble solgt,
men noen dog riktig så billig, etter min mening
Egentlig litt synd,
for vi la alle tid og krefter i dette prosjektet.
Men sum a´sumarum ble det en god
del penger til Redd Barna.
Og det er jo kjempebra.

Den lilla stolen til Kine gikk for kr 100,-
Lampa til Gunda gikk for kr 170,-
Stolen min gikk for kr 350,-
Dongristolen til Randi gikk for kr 500,-
Det sorte skrivebordet med blomster gikk for kr 600,-

Så ble det etter dette lagt ved et
gavekort sammen med møblet.
-En familiebillett til Namskogan familiepark.
Det førte til at de resterende møblene fikk høyere bud.

Skapet til Irina gikk for kr 1200,-
Det knallrosa skapet gikk for kr 1250,-
Og Leifs tøffe tegnebord gikk for kr 1400,-

Ikea fortalte at det hadde vært masse folk,
spesielt mellom kl 10 og 12.
Da auksjonen gikk av stabelen kl 14,
var det desv. ikke så mange tilstede.
Så om dette skal gjentas,
vil auksjonen bli holdt tidligere på dagen.

Vil jeg være med på dette en gang til?
JA, så absolutt!

Jeg har allerede en ny ide for en lignende stol...