Kreativ Inspirasjon

"Det e´steike tollat!"

Ja, det er virkelig det!
I går bikket besøkstellerene min 1 000 000.
Tenk, over en million!!!
Helt rått!!!

Jeg setter utrolig pris på at sååå
mange liker bloggen min,
og stikker innom.
Og alle kommentarene varmer.
Ingen ting er som å få positiv
tilbakemelding på det man gjør!

Dette kan jo ikke gå upåaktet henn...
Så et lite gavedryss blir det.
Jeg tenkte jeg skulle dele det opp litt,
så ikke bare en får gave.

Gave 1:
Boken "BELLE BLANCE", en nydelig tysk bok,
med masse lekre innspirasjonsbilder i
den landlige/franske stilen.
Og jeg legger også med litt Islandsk sjokolade.
Nam, nam , sier jeg bare ;-)

Gave 2:
Boken "Drömmen om en vit trägård", en super bok,
for deg som vil kjøre den hvite stilen også i hagen.
Gode ideer og bilder.
Og jeg legger også her med litt Islandsk sjokolade,
som du kan kose deg meg, mens du leser i boken...

Gave 3:
Dørskilt, laget av Berit.
Hun har flere design på nettsiden sin.
Flotte, moderne skilt, med akkurat den
teksten du selv ønsker.
Du kan se mere her ****

Reglene er som følger:
1 lodd for å kommentere her
og
1 lodd for å bruke øverste bildet i innlegget her
og linke til gavedrysset fra bloggen sin.

Vil du bli følger av bloggen min,
ja, så er det helt frivillig.

Jeg trekker over helgen.