Kreativ Inspirasjon

"Det er din dag i dag"

I går skulle min gode venninne feires!
Neste helg skal hun gifte seg,
og etterpå flytter hun sørover.
Så da måtte både "utdrikkningslag"
og flyttefest arrangeres.

Vi møttes alle på restaurang,
og etter en stund ble bruden sendt på aromaterapi.
En time etter, møtte vi henne inne på Spa,
hele gjengen.
Derfra bar det på enda en restaurang,
denne gangen for mat, ikke bare drikke...

Kvelden/dagen ble avsluttet hjemme hos forloveren.
Der var det nydelig dekket bord i den rosa skala.
Deilig kake (jeg baka..) stod selvfølgelig i stil ;-)

Ei hadde laget bildekavalkade, med bruden i div.
situasjon og med tilhørende tale til,
og vi lo så vi nesten skreik.
Utrolig artig

Jeg klarte heller ikke å ti stille...
På forhånd hadde jeg fått alle venninne til
å komme med en settning ang. bruden.
Noe hun har gjordt for dem, eller opplevd sammen.
Dette leste jeg opp,
og så skulle bruden gjette hvem som hadde sagt hva.
Når hun gjettet feil,
ja da måtte hun putte en Ob´i munnen...
Settningene hadde jeg printet ut,
og lagt arket i kaffe, og deretter satt det
i en gammel, søt ramme.
Den skal hun ha med seg sørover,
og lese på om hun føler seg ensom eller lign.
og tenke på at hun har mange gode venninner i
Trondheim som setter umåte pris på henne.

En gave måtte hun jo også få.
Jeg dekorerte en liten eske
(lik den store jeg lagde for en tid tilbake)
og la et sexy, hvitt undertøy inni.

Egen stor champange hørte jo også med!
Jeg printet ut et artig, gammelt bilde av henne,
og krev "Det er din dag i dag", og limte på framsiden.
Bak, limte jeg på en kakeserviett,
hvor jeg skrev "Brudens Champange" på.
For her skulle det ikke være tvil hvem
sin drikke dette var. (hi hi)