Kreativ Inspirasjon

En liten rev...

Jeg syr ikke bare puter...
For når minsteprinsen kommer å spørr mamma´n
sin om hun kan sy en revedrakt til skuespillet på skolen,
ja da må hun jo bare prøve.
Uten mønster, og nattetimer til hjelp, ble den til.

Først sydde jeg selve kroppen i ett,
med knapper bak,
strikk i livet og en sttooorrr revehale bak,
i brunt fleesstoff.
Reveørene ble festet på en caps,
for han skulle jo ligne Mikkel i
Dyrene i Hakkebakkeskogen,
og han har jo både hatt og klær.
Så en stripete t-shirt ble også funnet fram.

Skuespilleren vår ;-)

Lilleprinsen var så fornøyd med drakten,
at han sov i den i natt...

Flotte kulisser hadde de.
Ungene var skikkelig flinke.
Så det var stolte foreldre i salen ;-)

******
Ang bilder og blogger i dag:
Jeg fikk til å legge inn bilder i innlegget, ved å jukse litt...
Etter at jeg hadde lastet opp bildene på vanlig måte,
høyreklikket jeg på hver enkelt bilde, lagret, lukket fanen,
gikk inn på selve innleggsoppsettet og limte inn.
Bildet er knøttlite, men om du velger stor str og
full str. og så den str. du pleier å bruke, blir det bra.
Lykke til!