Kreativ Inspirasjon

Landhandlerstil...

Jeg nevnte denne "landhandlerstilen"...
Og jeg har litt sånn småprosjekter på gang
for å få det enda mere sånn i Butikken.
I går malte jeg en liten vegg bak kassen,
og satt opp to hyller.

For å få de litt mere romantisk og gammeldags,
kantet jeg de med et søtt og brett blondebånd.

Jeg har også laget litt nostalgiske poser,
med bilde og tekst,
lukket igjen med en blondsløyfe,
festet på en treklype.
Hva skal vi så med disse?

Husker du Inspirasjonsguiden?
Der er vi med, og når du kommer
til oss, får du 10 % rabatt på alt,
og denne søte posen,
hvor det ligger en liten gave inni fra oss til deg!

Har du ikke boken enda?
Den er "et must", skal du på ferie fra
Trondheim og sørover i Norge.
Gode tips om flotte butikker og kafeér,
med rabatter i alle, pluss en
guide over flotte interiørbutikker i København!