Kreativ Inspirasjon

"Garden" inne, ikke ute...

I år som i fjor, har jeg masse tanker og ideer med hagen vår.
Desv satt både kreftene og lommeboken
stopper for mange av de da,
men jeg går i år også igang med friskt mot,
og håper å få iverksatt masse.
Gradestokken vil ikke krype så mye oppover om dagen,
så jeg får liksom ikke satt igang.
Mye av det jeg har tenkt å plante,
kan ikke settes ut før frostnettene er over,
så jeg må nok smøre meg med litt tålmodighet.
Det er en av ulempene ved å bo her.
Sen vår, ikke sånn som hos Nina nei :-)
Så istedefor å ligge på alle fire ute,
sitter jeg godt plantet i gangen og syr og kreerer.
Denne puten har værtfall litt vår/sommer-ord...
Liker dette trykket så godt.
Jeg kjøpte det for litt siden,
og skal bruke det i forskjellige produksjoner.
I første omgang ble det denne puten.

Lyst på en slik pute?
Du finner den her ****