Kreativ Inspirasjon

Har styra litt i dag...

Som jeg har styra i dag...
Dagen startet med en kropp som ikke ville noe
Ikke uvanlig med andre ord, når man har ME
Men så våkner den sånn litt og litt, ut på ettermiddagen.
Så jeg begynte å lage "pallesengen" jeg lenge har hatt i hode.

FØR:
I forrige uke var jeg på pallejakt,
og fant tilslutt en butikk som kunne gi bort noen paller.
For det var flere butikker som ikke ville.
Det lå massevis henslengt, og ble ødelagt,
men å gi bort, -Åh nei, det gikk ikke...
Til dette prosjektet ble det brukt 5 stk.

Paviljongen har ikke faste vegger,
og ikke er den så stor heller,

så derfor ville jeg ta litt av dybden på pallene,

og lage et lite gelender i bakkant,

for å holde putene på plass og ha noe å lene ryggen mot.

Oppe i hode mitt går jo dette "woshj, woshj"

Men virkeligheten var nok en gang litt mere koplisert.

Men med riktig så god hjelp av min eldste sønn,

ble det da et resultat til slutt.

UNDERVEIS:
Her er den ferdig snekret,
og ryggen er malt.
Ikke så veldig vakker akkurat...

ETTER:
Men så med en liten madrass,
kappelaken og masse puter syns jeg det
ble skikkelig fint og romantisk.
Jeg bare gleder meg til å sitte/ligge
her og nyte sommeren.

Ser ikke så verst ut dette?