Kreativ Inspirasjon

Er du også "slikmund" ?

Ja, for det sa min kjære farmor at jeg var,
da jeg var liten.
Men jeg tror nok hun hadde kaldt meg det
nå når jeg er blitt voksen også !

("Slikmund" er Dansk for en som er veldig glad i søtt)

I en sånn liten "kremmer-butikk" som vi har,
er det koselig å selge litt forskjellig,
ikke bare møbler.
Jeg elsker jo den gamle landhandler-stilen,
og har noen små prosjekter på gang for å få fram
dette mere og mere i Butikken.
Derfor har jeg tatt inn div gamle dråps.
(Nei, de er ikke sånn gamle, men av den gamle typen,
som bestemor alltid hadde...)

Noen selger vi i gjennomsiktige
kremmerhus med sløyfe på,
og noen har jeg dekorert litt ekstra,
i hvite kremmerhus med
vintagebilde, blonder og et hjerte.
Jeg tror de kan bli fine å pynte med,
eller fine å gi i f.eks venninegave.

Eller hva sier du?