Kreativ Inspirasjon

Lei av kjøkken?

En ting er hvertfall sikkert;
-Det fins utrolig mange fine kjøkken i blogglandia!

Kjøkkenet mitt har dere jo fått se mange ganger,
men jeg har prøvd å ta noen av bildene fra nye vinkler.

Da vi flyttet hit, var noe av det som absolutt trengte
en runde med både rive- og byggeredskaper, kjøkkenet.
Den gang var vi inne i en litt sånn
moderne, minimalistisk periode,
så alle vegger ble bare malt i hvitt
og kjøkkeninnredning fra Ikea,
med glatte, høyglansdører og
store stålhåndtak ble satt opp.
Jeg var vel fornøyd med det i ca et halvt år...
For det var egentlig ikke oss.
Vi prøvde en stil som vi ikke ble komf. med.

Så for ca et og et halvt år siden bestemte vi oss
for å gjøre noen ekle grep,
og få det hele i vår egentlige stil.
Dørfrontene ble byttet ut.
Knotter fra Butikken ble tatt med hjem
og veggene fikk brystning og tapet.

Og jeg må bare inrømme det;
-Jeg elsker kjøkkenet mitt, ja jeg blir
bare mere og mere glad i det.

Utrolig mange har meldt seg på NIB i denne runden,
men jeg henger meg nå med,
og håper at jeg kan være en innspirasjon til noen.