Kreativ Inspirasjon

FØR OG ETTER

FØR:
Ute hos Containergirl fant jeg et butikkskilt til kr 100,-
Det var riktignok både skittent, oppskrapet
og hengslene ødelagt.
Men med litt kjærlighet og
omtanke kommer man langt...

ETTER:
Først fikk den en god vask.
Med god hjelp av min tekst-leverandør,
fikk vi dekket "Apotek 1" og satt på ny tekst.
Hele bukken ble malt med hvit bengalakk,
og plakater ble skrevet og satt inni.

Slike bukker ligger på rundt to tusen kroner nye.
Min kostet kr 100 + maling kr 100 = 200,- kr
Det må jo være et røverkjøp!?

Det som er litt artig,
er at Far hadde vært inne hos Containergirl tidligere,
og sett bukken ligge der,
men ikke sett potensialet i den.
Godt vi er forskjellig :-)

(Butikkteksten og plakatene måtte jeg ha kjøpt selv om jeg
kjøpte ny bukk, derfor tok jeg ikke med de i regnestykket)