Kreativ Inspirasjon

Dameaften...

Da Cornelias Hus annonserte dameaften,
bestemte jeg meg for å melde meg på.
Jeg har jo hatt et par- tre dameaftner i egen butikk,
men aldri vært hos andre kolegaer og sett hvordan de gjør det.

Ved døren ble vi møtt med en kjekk herremann,
med stort serveringsfat,
fylt med deilig drikke.
Litt lenger inn stod en annen hyggelig kar
og laget nydelig sushi.
Så her var det ingen som skulle gå
verken sulten eller tørst rundt.

3 søte damer viste fram det ene flotte
anntrekket etter det andre.
Ja , det var mye jeg hadde lyst på,
men lommeboken var ikke helt enig.

Trengte du litt veiledning med styling,
ja, så var det en ekspert som kunne hjelpe med det å.

Min venninne og jeg storkoste oss,
og litt ble med hjem i posen.
Bla. glassene du ser over her.
Ekte plastik, men stilfull plastik!
Disse skal bli fine å bruke til sommeren ute i hagen,
eller å ha med på tur.
Tror nok jeg må få i flere...