Kreativ Inspirasjon

Oppbevaring

Mange av oss damer har vel en viss svakhet for sko...
Jeg bare elsker sko og søvletter med hæler.
-Får liksom aldri nok...

For en del år tilbake fant jeg gjennomsiktige plastesker,
perfekt for oppbevaring av sko og støvletter,
på nettet, og hamstret i vei.
Husker de kostet en del,
men nå er de heldigvis både billigere,
samt at de selges i Norge, så man slipper tollutgiftene.
Ikke bare holder de skoene pene og fri for støv og skitt,
men de gjør det mye letter å få god oversikt.
Og så ser det så mye ryddigere ut.

I gangen har vi en L med garderobeskap fra Ikea.
Hjørneskapet deler jeg med minsteprinsen
Og der står alle mine sko.

NIB-utfordringen gjorde at jeg
nå fikk ryddet litt ekstra der,
og kastet flere sko og støvletter jeg
overhode ikke bruker lenger.
Når formen ikke er på topp,
blir ting bare sleng inn her desv.
Men nå fikk jeg "luket ut" rask og rot,
og fikk ryddet og vasket igjen,
og det er bare såååå deilig.

OPPDATERING:
*********************
Jeg kjøpte mine esker her:
http://www.shoeboxcompany.com/

men husk evt toll kommer i tillegg.
Jeg vet Ikea har solgt slike,
men jeg fant de desv ikke på nettsiden deres nå.
Jeg vet at Europris har solgt noe lignenede,
eller var det Nille...
Men man kan jo google det,
så kommer det opp mange linker.
Jeg fant bla denne linken:

http://www.urban-trend.no/productdetails.php?product=481