Kreativ Inspirasjon

En super uke

Dette har vært en super uke.
Jeg har fått vært på kaffebesøk til flere gode venninner,
som jeg ikke har sett på evigheter.
Det er alt for sjelden man treffes i en travel hverdag.
Atter en gang ble vi enig om at vi måtte treffes mye oftere,
og vi mener det virkelig alle sammen.
Men desv er det alltid noe i hverdagen som kommer i veien.
Synd det er slik.
Men til gjengjeld har vi det helt topp,
-når vi først møtes.

Uken har også blitt brukt til å få i masse nye
(kremt, -gamle) varer til butikken.
Og både i går og i dag strømmet det på med
verdens triveligste kunder!
Mange varer forlot meg, og fikk nye eiere,
men det er ingen fare...
Butikken bugner om dagen.
Ja, jeg vet nesten ikke hvor jeg skal sette alt :-)
Jeg har allerede lagt ut flere godbiter på shoppen også,
så bare gå inn og sjekk ut.

PS! Bilde har ikke så mye med selve teksten å gjøre,
men det er nærbilde av et par av skattene jeg fikk tak i denne uken...