Kreativ Inspirasjon

Bare sååååå glad!!

Det er ikke bare Far som er til overhaling for tiden...
I dag måtte min kjære, lille bil på EU-kontroll.
Den er mitt kjære "vrak"
Rusten og fæl, men super å stappe møbler inn i,
uten å være redd for noe.
Men i det siste har den laget de merkeligste lyder,
og jeg har sett for meg at jeg snart måtte si farvel til den.
Med bankende hjerte var jeg nå å hentet den,
og det er kun slitedeler som må skiftes,
som bremseklosser og skiver, og en eksospottedel.
Og det er jo ikke allverden!!!
"Ja, nei her har du ennå minst to år igjen med bil"
Jeg ble bare sååååå glad.
Så da er det duket for ennå flere mil,
-og minner,
med "vraket" mitt.
Mitt hjerte svulmer :-)

Her er Fars overhallingsplass for tiden,
med nattbordet fylt med blomster og masse interiørblader :-)

"Tak for alle de vakre blomster og søde ord og meldinger :-)
Her har I et bilde der viser hvor hardt jeg nu arbeider
med at skaffe gamle møbler og ting.
he, he
Kjærlig hilsen Far"