Kreativ Inspirasjon

Savn!

Det skal inrømmes at dagene ikke er like enkle nå når
Far ikke får til å gjøre noe i Butikken.
Han er en gledespreder både for meg og kundene,
og han finner hele tiden "skatter" og setter de i stand.
Nå når det bare er meg, går det jo veldig bra,
nye/gamle ting kommer inn hele tiden,
men jeg savner hans hånsrekkning.
Nå er det bare en uke igjen til han får en annen gips på,
som han kan bevege seg litt mere med.
Og det tror jeg han gleder seg veldig til.
Det gjør jeg også :-)

En ting som gjør savnet etter Fars tilstedeværelse mindre,
er alle de trivelige damene som kommer innom!!!
Mange nye kunder fant veien til oss i uken som var,
og alle som en, roste Butikkens atmosfære
og varene opp i skyene.
Slikt er bare sååå koselig å få høre.
Og det igjen gjør at man jakter etter flere
varer med enda større iver.
Og jeg har i helgen fått tak i MASSE lekre gamle ting.
Noe av det kommer nok på bloggen sånn litt etter litt.
-Kan jo ikke avsløre alt på en gang :-)