Kreativ Inspirasjon

Ikke en rolig søndag...

Her har det ikke vært noen rolig søndag...
I lang tid har både min kjære og jeg hatt null energi.
Men i dag våknet vi begge med litt "ryddekikk" i blodet.
Så stekeovnen ble skurt, sengetøy strøket og skiftet, vaskerommet ble ryddet og vasket,
og garderobeskapet mitt ble vasket og ryddet,
og de to sistnevnte var virkelig ille.

Jeg har som sagt gått ned noen kilo
(men har ennå en del igjen)
så det er mange klær jeg ikke lenger kan bruke,
men også klær jeg ikke har fått brukt på mange år,
som kan ta´s fram igjen.
Så resultatet ble 4 bæreposer som skal kastes og
5 bæreposer som skal til veldedighet.
Alt i garderobeskapet ble ikke tatt i dag da.
Jeg begynte med det i går.
Men nå er det igjen system der inne og det er såååå deilig.
Får skikkelig lykkefølelse når slike ting blir gjort!

Så nå skal skapet til minsteprinsen også få en renskning.
Sikkert mye der inne som han har vokst ut av.