Kreativ Inspirasjon

Romatikk for to eller...

Jeg har dekt et romantisk bord for to,
ved hjelp av gamle noter og blonde- bong-bonger
Det går fint ann å bruke denne dekorasjonen
når du skal ha flere gjester også.

Først la jeg et gammelt notehefte,
som jeg åpnet.
Kakeblonden du ser stikker opp,
er formet som et hjerte,
men det ser man først når
man skal ta tallerkene av,
for å sette på deserten...
På hver tallerken pyntet
jeg med bong-bonger,
som du kan lese mere om her ***
For å gjøre det hele mere personlig,
kan du feste en liten lapp med hver
enkelts navn på Bong-bongen,
med en søt nål.
Jeg liker å bruke gammelt sølvtøy.
Disse er nypusset for annledningen,
men jeg liker de også når de blir mørke

Levende lys er et must
Her har jeg brukt lave lys,
for ikke å ta bordt utsikten.
Rundt har jeg lagt en tynn, hvit fjærboa.

Hvite roser er noe av
det vakreste jeg vet.
Disse er falske,
men skjønne likevel

Håper du fikk noen tips og ideer
:-)