Kreativ Inspirasjon

Vi river og maler...

(foto:Marie)

Nå om dagen kunne jeg virkelig tenkt meg
flere timer i døgnet,
og en stor bøtte med ekstra energi...
Hvorfor?
Jo, i dag begynte vi med oppussing
av nabolokalet til butikken vår.
Jeg har hele tiden trodd at det er det dobbelte av det vi har nå,
men det er nok hvertfall tre ganger så stort!
Det skal bli så godt å få større plass, få inn
mere bord, stoler og skap,
og slippe å la kundene nesten gå i kø, pga plassmangel.
Og ikke minst ha muligheten til å by
på en kaffe med noe "attåt",
og plass til å sitte ned og nyte den.

Men før vi kommer så langt er det en god del som må gjøres!
I dag har jeg fått malt tre vegger,
og Far fikk revet to lettvegger.
Vi er litt usikker på om vi skal ta bort flere lettvegger...
De er fine å henge opp ting på,
men så liker jeg også at det er luftig...
Ja, ja, vi får tenke på saken.
I morgen er det fram med mere maling
og brette opp armene.
Mye må enda gjøres før vi er klar,
men jeg håper og tror at vi kan være
åpningsklar onsdag kveld den 10...
Om alt går som planlagt...