Kreativ Inspirasjon

Ting tar tid...

Ja, ting tar tid,
-hvertfall når man skal prøve noe nytt...
Jeg har lenge ønsket meg ny logo/banner på Shoppen min.
I dag lastet jeg ned Picasa og brukte det
programmet til å få det til,
takket være gode tips fra Moseplassen.
Marie, fra "lykken i livet", var innom Butikken
for en tid tilbake og tok litt bilder.
(Innlegget om det kan du se her ****)
Hun har tatt de skjønneste bilder,
og det var gøy å se Butikken med andres fotoøyne :-)
Her om dagen kom hun innom igjen med minnepinne,
med alle de flotte bildene,
med beskjed om at jeg bare kunne bruke de om jeg ville.
Og gjett om!!!
Så nå har jeg brukt hele formiddagen,
pluss ettermiddagen (kremt),
på å lage ny banner,
og den skal også brukes i div. reklame i forb. med Butikken.

Jeg tror familien er lei av meg forran Mac´n nå,
så det er best jeg blir litt god husmor og kommer meg ut og handler og lager middag,
-og kanskje noe godt til kaffen...
:-)

Foto:Marie

Foto:Marie

Foto:Marie