Kreativ Inspirasjon

What a day, what a night...

For noen dager dette har vært!!!!
Jeg svever enda :-))

Det kom mange superkose damer på fredag.
Vi skravlet, drakk litt cider/champis,
spiste litt druer, melon, konfektkaker og
pikekyss, og så ble det litt shopping på flere.

Litt utpå, hadde jeg gaveutdeling.
Desv var det noen som allerede hadde gått hjem,
men de som fremdeles holdt ut,
fikk en liten ting hver.

Jeg storkoste meg
og håper virkelig at de andre damene også gjorde det!

Jeg fikk også gaver :-)
Flere hadde med blomster til meg.
Så nå har jeg hvite roser, røde roser , rosa liljer +++
Jeg bare ELSKER blomster!!

De fikk stå i Butikkken i dag å,
men jeg tok de med hjem nå i kveld.
Nå nyter jeg synet av de her hjemme i stuen!

Dagen i dag ble også fantastisk.
Mange kunder stakk innom,
-ingen fare for å bli ensom her nei :-)
Bildene er tatt i dag,
etter at butikken åpnet.
Lokalet er ikke så stort,
så da er det greit å sette en del varer utenfor også.
(så får jeg trent litt muskler, he, he)

Neste uke er åpningstidene:
Torsdag 12-19
fredag 12-19
og
lørdag 12-16