Kreativ Inspirasjon

Nå er mor SÅ fornøyd...

For lenge siden hadde jeg sett meg ut en hylle
med små rom hos Jeanne Dárc Living.
De har vært tom lenge på lager.
Jeg har vært inne med jevne mellomrom og
sjekket om den skulle komme inn igjen.
Men så fant jeg ut at Kremmerhuset selger
en som ligner veldig!
Så nå har jeg innvestert i en slik i gangen,
over sybordet.
Jeg var litt spent på om den kanskje ble vel stor.
(pynten på toppen av skapet er ikke orginalt.
-det var noe jeg hadde liggende og pyntet med)

Jeg syns den passet perfekt,
og jeg er så fornøyd :-))

I hyllene er det fylt opp med blonder, sneller,
stempler, esker +++
Ting som pynter, men som jeg også bruker mye
av når jeg sitter og kree´rer.
Små perler la jeg i et glass,
som jeg pyntet med et lite møbelbånn.

Jeg flyttet om på Ginen og da ble det plass til den likevel.
Så slik ser det ut i gangen (systuen...he,he) nå,
og slik tror jeg det blir en stund også.